Secretari general Jordi Turull: “El 28 de maig hem d’erradicar de les institucions la incompetència i el sectarisme”

Junts celebra un acte de campanya a Pinós, el centre geogràfic de Catalunya, acompanyat del responsable de política municipal, David Saldoni; l’alcalde i candidat del municipi, Xavier Vilalta; i altres alcaldes i candidats

 

El secretari general Jordi Turull ha defensat des de Pinós que “el 28 de maig hem d’erradicar de les institucions la incompetència i el sectarisme”, perquè “s’està normalitzant i institucionalitzant la incompetència, el sectarisme i el servilisme” i ha posat d’exemple l’últim episodi del mal funcionament de Rodalies: “és el que passa quan Rodalies no funciona i t’espolses responsabilitats, aquesta no és la manera de fer”

Turull ha visitat Pinós, el centre geogràfic de Catalunya, per donar el tret de sortida a la campanya electoral per a les eleccions municipals. Turull ha destacat que Junts vol servir des de la capital del país, fins al poble més petit. “Per nosaltres és tan important la capital de Catalunya com qualsevol altre municipi, per petit que sigui. Aquí a Pinós, al centre geogràfic del país, s’hi ha pogut mantenir l’essència gràcies a la bona feina que s’ha fet”, ha afirmat. El secretari general ha posat en valor que la política municipal “és molt exigent” i per això Junts vol garantir posar la millor gent al capdavant de les institucions locals. 

Al secretari general l’han acompanyat el responsable de política municipal, David Saldoni; l’alcalde i candidat de Pinós, Xavier Vilalta; l’alcaldessa i candidata de l’Albi, Anna Feliu; la candidata de Solsona, Elis Culell; l’alcalde i candidat de Riner, Joan Solà; l’alcalde i alcaldable de La Molsosa, Marià Torra; l’alcalde i alcaldable de Navès, Josep Maria Casafont;  l’alcaldessa i alcaldable de Castellar de la Ribera, Claustre Sunyer; l’alcalde de Penelles i president de la vegueria de Terres de Lleida, Eloi Bergós; l’alcalde i alcaldable de Biosca, Josep Puig; l’alcaldable d’Oliana i president de la vegueria de l’Alt Pirineu i Aran, Ricard Pérez; i l’alcaldable de Cardona, Josep Fc Bonfil Pujol

Pinós, 11 de maig de 2023.