El Secretari General ha celebrat des de Girona que s’hagi trobat una “fórmula transitòria” i que el Govern avali els 5,4 MEUR a través de l’ICF
En una visita a les comarques gironines, el Secretari d’Organització de Junts per Catalunya, Jordi Sànchez, ha mostrat el seu agraïment al conseller d’Economia Jaume Giró, “per la determinació que ha tingut a l’hora de trobar la solució que eviti l’embargament que el Tribunal de Cuentas vol fer de manera imminent contra les 34 persones injustament processades” i ha celebrat que el Govern avali els 5,4 MEUR a través de l’IFC.
🎥 @jordisanchezp en declaracions a l'@agenciaacn des de Girona: "Vull fer un agraïment al conseller Jaume Giró per la determinació que ha tingut a l'hora de trobar una solució que eviti l'embargament que el Tribunal de Comptes vol fer contra 34 persones injustament processades" pic.twitter.com/fm8g0AZtN1
— Junts per Catalunya 🎗 (@JuntsXCat) July 21, 2021
En declaracions als mitjans de comunicació, Sànchez ha assegurat que l’objectiu és que cap persona sigui embargada i ha fet una crida a la ciutadania a seguir donant suport a la caixa de solidaritat, assegurant que és un deute “moral” dels ciutadans “que vam participar l’1 d’octubre” i que “estem en deute amb tots els homes i dones que avui estan perseguits pel Tribunal de Cuentas”.
D’altra banda, ha apuntat que no és la solució definitiva i ha animat el Govern a continuar buscant una entitat financera de fora de l’estat espanyol per avalar l’operació: “Amb les institucions financeres del país no ha estat possible, però en aquest moment hi ha diverses ofertes sobre la taula amb entitats de fora del país que donaran resultat les properes setmanes”.
El Secretari General de Junts ha participat avui en una jornada de treball a les comarques gironines, on s’ha reunit amb l’executiva del partit a la Vegueria de Girona, posteriorment ha fet una trobada amb els responsables comarcals del partit i ha acabat la jornada amb una reunió amb afiliats i alcaldes de l’Alt Empordà.
Girona, 21 de juliol de 2021